DAG 1: En bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Har typ ingen nytagen bild på mig, detta var typ från flera veckor sen. Men jag fotar typ aldrig massa ego bilder på mig själv, haha jag ser alltid så himla skev ut..

Intressanta fakta om mig själv? Intressant vet jag inte om det blir men aja.
•Jag är halv finsk.
•Musik är en stor del utav mitt liv.
•Jar har aldrig gjort illa mig så att jag behövt åka in till sjukhuset/vårdcentralen.
•Jag älskar när folk spelar piano!
•Jag har bott i Uppsala i 7 år?
•Hästar är mitt största intresse.
•Jag hatar att äta kött men är endå inte "skriftligt" vegetarian?
•Jag sover alltid med 100 kg kläder på mig + duntäcke ♥
•Jag gillar att fotografera.
•Jag har 5 syskon.
•Jag är inte allergisk mot något.
•Jag har varit i Thailand 2 gånger och jag ÄLSKAR landet och människorna där!
•Förra året så hade jag typ konstant huvudvärk i nästan ett år. Börjar bli bättre nu som tur.
•Jag hatar att åka bil och buss.
•Jag är mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

Du o jag borde spela piano älskar också att höra andra spela och att spela själv! :D

2011-10-05 @ 22:36:36
URL: http://sarakunggren.blogg.se/
Postat av: maja

svar: tack så mycket! :) Ester, du är så galet vacker!

2011-10-08 @ 17:17:04
URL: http://majakallyd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0