DAG 10: Hur ser din framtid ut?

Ja det vet jag ju inte riktigt. Beror ju lite på vad jag väljer efter nian och så. Men antingen så kommer jag välja något esetiskt gymnasium, eller något hästgymnasium. Dock känns inte Nordvik så lockade då jag inte hört så mycket bra om den skolan. Annars har jag faktist funderat på att bli utbytesstudent ett år i USA, i typ Texas eller något sånt. Men då vill jag bara flytta dit om jag får bo på någon hästranch ;)
Annars vet jag inte.
Men senare med åren så vill jag ju ha en man, barn, bo ute på landet, ha massa djur, ha ett bra jobb och bara ha det allmänt gött! Vet inte riktigt alls vad jag vill jobba med, det hade ju varit kul med typ polis, eller typ bara bonde! Lixom hur nice är det inte att ha jobbet hemma? ;) Hhaha nej men jag vet inte faktist. Jag kan ju förändras något med åren i mitt tankesätt så vi ser ju hur jag gör.
Det värsta är ju att det är inte så länge kvar innan vi ska söka in till gymnasiet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0