DAG 21: Favorit ställe

I skogen på Max rygg måste nog vara det bästa stället att vara på. 


Kommentarer
Postat av: agnes

sv; Först och främst vill jag bara att någon utomstående (ingen kompis eller så) vill se hur vi är. Någon som aldrig sett oss förr och ge tips, så att vi kan utvecklas.

Och jag tror du missuppfattade vad jag menade.. Problemet är inte att vi inte är "på en sån hög nivå" inom dressyren! Problemet är att hon har varit westernhäst ändå tills jag började rida henne typ och jag kan inte bara "förvandla" henne till en vanlig ridhäst. Jag kan somsagt inte rida med sträckta tyglar osv. då det aldrig varit så för henne! Det är fel för henne, därför måste jag hitta ett mellanting och det är DET som är problemet med att hitta rätt tränare .. :)

2011-10-25 @ 20:05:03
URL: http://equiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Nej, hon är så himla känslig också vilket gör det hela sååå mycket svårare! Blandar engelskt och western gör jag ju redan typ. Jag rider bara mjukare och med mer sits och längre tyglar , typ ..

Jag vet faktiskt inte med Mia, hon har ridit engelskt tror jag men hon har ju aldrig ridit på ridskola/för någon inom engelsk ridning.. Hon har lärt sig själv typ, sedan så är det ju hennes häst så jag vill helst ha någon utomstående. Visst vill jag ha hennes hjälp också men du förstår nog :)

2011-10-26 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0