DAG 7: Vem är den roligaste du vet?

Asså det är svårt att utse en, men Christian är iallfall en av några som jag tycker är riiiktigt roliga. Tråkigt nog så är jag inte med han så ofta eftersom vi inte går på samma skola, han går gymnasium nu och jag har typ nästan ingen fritid längre senare på kvällarna då jag är i stallet varenda dag. Så vi ses inte så ofta även fast vi bor väldigt nära varandra.
Men typ varenda lov så är han, jag och cornelia med varandra 24/7. Haha seriöst det går inte att inte skratta när man är med han. Haha har smått galna minnen ifrån i sommras, börjar typ skratta bara jag börjar tänka på det. Hah nej men ja Christian är en kul grabb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0