Godenatt

Nyligen kommit hem från kyrkan, hih nice med pizza bakning efter mötet! Dock så blev inte min pizza så himla god, typ helt degig och blä.
Sen så hände det en liten läskig grej påvägen hem.. Eller ja det stod en bil på den mörka vägen innan "Min" väg, helt nersläckt, såg heller inte om det satt någon i den. Men lite läskigt är det endå? Lixom vem åker till typ mitt ute i ingenstans och parkerar en bil? Asså det är ju inga hus bredvid eller något.
På sommaren brukade folk rasta hundarna där, men lixom nu? Det är iskallt och kolsvart ute?
Haha jag vågade iallfall inte cykla förbi den.. Så cyklade en liten omväg istället men det funkade ju med ;) Haha asså jag är så löjligt feg endå.. Men det kan ju ha varit ett peddo? Hah vem vet (a'
Nej men nu ska jag gå och sova, är ganska så mega trött just nu. Måste kanske åka med emelie till stallet imorn vid halv 9... VILL SOVA UT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0