Kvällens planeringar.

Vid fem någon gång så åker jag till Max, ska borsta lite på Riggo och sen göra iordning Max. Rider han på stallvärdinneridlektionen ikväll. Får se hur det går :) Efter det så ska jag fodra hästarna sen skynda mig hem och duscha innan jag ska till kyrkan då vi ska köra massa tävlingar och sånt. Såg ni Minuten på TV då det gick för ett tag sen? Vi ska typ köra sånna liknande tävlingar :) Man kan vinna 35 godispåsar! GALEEEET! Så uppdateringen ikväll blir nog inte så super bra då jag troligtvist inte kommer hinna sitta vid datoren.

BTW, fick jag en försenad present av Viktoria idag. SÖT TJEJ! Fick godis och presentkort ♥ TACKTACKTACKTACK!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ÅÅH, VA KUL ATT DU TYCKTE OM DEE! Förlåt för förseningen men aa, bättre sent än aldrig? ;) PUSS<3

2011-10-08 @ 00:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0