Lättskrämda tjejor..

Var ju som sagt haloween grej på stallet idag. Ca 50 barn kom :o Galet vad mycket barn!
Vi åt typ taco, sen gick jag, cornelia och pernilla ut och tända marchaller på spökslingan. Haha fett läskigt.
När det var klart så ställde jag, Cornelia och Sara oss på platserna där vi skulle skrämma barnen. Vi höll typ på att dö påvägen dit, bäcksvart och usch vad läskigt det var. Haha sen så var det redan några som hade ställt sig på deras platser så de skrämde ju oss när vi gick förbi. HUVVA! Förstår inte hur 10 åringarna klarade av att gå den här slingan O_O  Jag var typ rädd för mig själv fast det var jag som skulle skrämma barnen?
Själva skrämandet gick väl sådär, vissa blir ju asrädda och springer. Andra typ stannar och säger typ att de inte är rädda fast de egentligen är det. Hah aja, det var väl lite små kul endå ;)
Åkte sen hem med Cornelia eftersom jag inte ville cykla hem.
Ska nog se någon film nu sen ska jag soova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0