Min magkänsla är inte alltid den bästa..

Gymnasie snacket på skolan var inte precis så intressant. Höll på i typ 2 timmar. Trodde jag seriöst skulle dö av hunger. Hade inte ätit något på hela dagen förutom en klick potatismos till lunch.
Men ja dagens fulaste grej som hände var nog när jag cyklade hem från skolan nu ikväll asså. Dum som jag var så cyklade jag bakvägen där det inte är några lampor eller något. Så ja man ser ju inget alls. Hah, så precis efter bron jag cyklar över så ska man svänga till vänster annars åker man ner i diket och meter högt gräs. Jag trodde jag svängde, jag såg ju inget så cyklade på känslan. Men ja det visade sig vara helt fel. Åkte rakt in i massa gräs och fattar inte alls var jag var. Tillslut så tog jag ju upp mobilen och försökte lysa med den. Det gick ju något bättre.
Haha det skulle vara rätt så kul att se hur jag såg ut. Jag fattade inte alls vad jag höll på med och jag bara virrade runt i gräset ett ganska så bra tag innan jag förstod att man kunde använda mobilen att lysa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0