Rolling in the deeeeeeep.

Hade sound check vid tre, eller det blev lite senare. Det gick ju inte dåligt? Men jag var heelt galet nervös :o fattar inte varför. Typ hela benet skakade O_O Hhaha skevt.
Vi spelade inte igenom hela låten och vi ville träna mer så vi åkte till kyrkan och har tränat där nu i någon timme. Känns rätt så bra. Stämmer, bakgrunds sång, piano, gitarr, takt och sånt satt bra och jag hoppas att det låter lika bra ikväll! Dock kommer jag nog vara minst 100 gånger mer nervös ikväll när det är publik och allt! :'o Sen är det första gången jag spelar gitarr på en uppvisning :o hoppas jag inte total failar..
Japp det är vi brudar som spelar Rolling in the deep ikväll! ;) hahhaha..
Lite söta är vi ju ♥
Snodde bilden av Vikkitorias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0