Symbolism

Fy vad drygt det var att orgentera idag. Upp i skogen och massa. Tur att jag har gått där ett antal gånger så jag kan vägarna, annars hade jag typ sprungit vilse. Sen så gjorde jag bort mig lagomt mycket under turen.. Som vanligt. Haha jag trodde det var några från klassen, de gick kanske några hundra meter ifrån mig. Jag frågade om det gick bra. Så får jag ett svar tillbaka av en gumma bha "ja, går det bra för dig?"
Hörde ju att det var en gumma. Haha jag svarade inte utan fortsattade bara att springa... Så det kan gå när ester är i farten. Men ja det gick väl helt okej att springa, hade ett mål att springa högst 40 minuter. Joggade/gick på 36 så är väl nöjd eftersom jag är inte i direkt toppform. Vet inte hur lång sträckan var, vissa sa 3 andra 5? Beror nog på vilka vägar man tar och så. Haha och ja jag springer inte speciellt fort.

Sen så hade vi ju bild idag med, våran bildlärare är sjukskriven så nu har vi någon ukraina som knappt kan svenska? Asså seriöst hon är ju lite.. Hon går och målar på andras teckningar, hon sa till mig att jag inte fatta övningen? Bha "Den är fin teckning, vacker mycket. Men du inte förstå övning?" Facepalm på hela hon.. Varför skaffa en bildlärare som inte ens kan svenska och typ är hel knas? Haha hela klassen gick sen till Stefan och klagade efter bildlektionen.
Ska äta nu sen åker jag till Max och rider, hoppas plan är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0