Varva neer.

Hade tänkt att lägga mig i sängen runt tio eftersom jag ska upp tidigt imorn och duscha. Men då fick jag nå fnatt att börja kolla vilka kläder jag ska ha imorn. Men istället för att göra det så började jag storstäda min garderob och har hållt på med det en stund nu. Fint blev det ju iallfall. När jag blev klar med det så höll jag på att klippa i massa jeans och hålla på. Dock så blev inget bra så slängde allt. Haha tragiskt.
Sen så är jag helt överspeedad nu så kommer aldrig kunna sova... Någon som har tips på vad man kan göra för att somna snabbare? Hatar att ligga i sängen i hundratals timmar utan att kunna somna. Stora problem de här.
Är också fortfarande hungrig, dock så borstade jag tänderna nyss. Får se om jag går ner och äter några mackor endå, eller riktigt mat som jag inte gjort på flera dagar. Har galet nog skippat middagen nästan hela förra veckan? O_O SICkK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0