Bus heeest!

Red ut med Ida, eller hon körde en av nordisarna de har. Hah ja jag blev ju inte direkt förvånad när vi började trava att han travade iväg med ökade steg. Hah söt häst. Vi red på rakbanan sen över vägen, travade sen när vi ridit förbi ridskolan. Då var han lite lugnare. Vi red sen upp över ridskolan där Ida brukade rida intervaller med Max förut i galopp. Så då blev han ju hur pigg som helst och bara sprang iväg. Det blev ju inte heller bättre att två travare kom bakom oss. Men ja efter ett tag så gick det ju att sakta av och vi lät travarna gå förbi. Skrittade sen vägen hem, han var lite trippig men jag red lite skänkelviknigar efter vägen så han hade något att göra.
Haha jag hade inte förväntat mig så mycket annat eftersom han knappt blivit riden nu i veckan.
Skulle ju få bilder av Sofia från tävlingen. Men det måste typ va något fel på min hotmail eller nå. För hon hade skickat bilderna två gånger men jag har inte fått något? ;o
Sen kan jag typ heller inte logga in på MSN utan måste logga in på hotmailen. Kanske det som är felet att det inte går? Eller jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

hotmail laggar alltid!

SV; Tack! :D

2011-09-16 @ 22:28:33
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0