Förberedningaaar.

Åkte till Max efter jag ätit max mat ;) haha fuult.

Men ja när jag kom till Max så började Ida longera han i ena varvet och sen så fick jag longera i andra. Han var riktigt duktig, lyssnade super bra på rösten och han visste verkligen vad han skulle göra.
Efter det så smörjde vi hans träns och sadel. Efter det så duschade vi Max så nu är han helt kritvit. När vi var klar med duschningen så tog vi på han ett täcke och smörjde sen in tränset och sadeln med fett.
Efter det så fodrade vi hästarna och sen så åkte jag hem.
Kommer även få låna Idas gamla hjälm imorgon eftersom min är typ sönder lite här och där. Fick även låna hem en tröja som jag ska kolla om jag kan ha imorn.
Ska plugga lite extra på programmerna nu sen så ska jag nog gå och se teve. Hoppas verkligen att det går bra imorn, ska försöka att bara ha kul och känna mig nöjd över ritterna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0