Freedag rinner ut

Sorry guys men har inte hunnit suttit vid datorn idag alls. Skolan slutade vid tre, direkt efter det så åkte jag till Max. Fikade lite med Ida, Idas pappa och Björn. Red sen Max på plan en stund, jobbade med lite övergångar och så. Gick sen över till ridskolan och red ut med stallvärdinnorna. (ovanligt?)
Fick rida Ella, går det att inte gilla denna häst alltså? Så himla trevlig och känslig och suuuper snäll så man bara smälter! :') Haha nej men hon är verkligen super kul att rida.
Efter det så åkte jag och mamma till hemköp och hämta ut min jacka som kommit. Den var inte riktigt som jag tänkt mig men den passade väl helt okej, lite kort i ärmarna.
Kom hem, skyndade mig att byta om och drog sen till kyrkan. Har nyligen kommit hem därifrån och ska snart gå och lägga mig. Öhhm. Känner att detta inlägg blev lite rörigt?
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Tack! :)

2011-10-01 @ 10:10:09
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0