Hägges rundan.

Red hägges rundan idag med Max, var ett tag sen jag red där. Han blev lite skrämd av en gren som gick av i skogen tror jag? Det brakade till värsta högt iallfall så han började galoppera iväg. Som tur så fick jag stopp på han ganska snabbt. Dock så var han ganska så tittig hela ridturen pga det.
Hah sen så när vi skulle gå över bron så vägrade han att gå över, höll på att backa och massa. Men efter en övertalning som ungefär löd så här "Okej, visst vi behöver inte gå över. Vi behöver inte galoppera idag (brukar alltid galoppera efter vi gått över bron) vi kan bara skritta tillbaka.." Hah då tittade han på mig och så tröck jag lite med skänklarna och då kunde han genast gå..;) haha tjurponnyn som älskar att galoppera? nänänä! ;)

Två små charmiga bilder på Max idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0