Hundrade inlägget!

Hur ska detta fungera som?
•Ska vara klar med etologi uppgiften imorn, vi började med den igår?! Är inte ens nära klar.
•Ska ju hinna träna in spanska gloserna tills imorn + text.
•Måste fixa klart kristendom uppsats som ska lämnas in om en vecka.
•Har engelska prov och matte prov nästa vecka. Engelska är jag ju sämst på, sen så matten är aap svår. Hur ska detta gå?
•Sen så måste jag + brudarna hinna träna någon gång tills på lördag då vi ska spela på kulturnatta. Det är typ kaooz nu..?
•Sen så måste jag ju hinna med stallet och Max med.
STREESSIGT.

Ska äta något nu sen cyklar jag till stallet och rider. Tror jag skippar Max idag eftersom jag måste fixa klart etologin uppgiften tills imorn + spanskan!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0