Peanut butter.

Hahhaa asså åh idrotts lektionen idag INMY♥!
Vi hade fridrott så då var jag och några till inne i gympasalen och hoppade höjdhopp. Hahha asså ja. Skrattade så jag började gråta.. heh.
Men ja man såg ju ganska så roliga hopp över ribban. Typ Oskar landade på golvet och blev halv kastrerad av ribban. Öhm Daniel hoppade rätt in i väggen (AJ!), Jonathan typ satt sig på ribban, sen så hoppade han även in i stoplen.
Hhaha asså ja jag små dog i vissa stunder.

Just nu sitter och käkar riskakor med jordnöttssmör på! FET GOTT!
Ska åka till Max runt fyra tror jag och riida, har stallvärdinne ridning sju så måste hinna dit med :)
Får hoppas att det inte börjar regna, det ser lite mörkt ut på himmelen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0