Och i natt, Du måste tvinga mig ut.

Snowboard i bjästa med corney, broder och jonathan. Var nice, dock så gjorde jag illa mig på första åket. Vi tänkte börja med den "lätta" backen, asså långben. Men den var ju nersläkt så man såg ju inte ens var man åkte, så på något sätt så råkade Cornelia åka in i mig så jag ramlade och landade konstigt på armen, fick fet ont i handleden. Men åkte på endå, visst vågade jag inte åka riktigt fullt ut, det skulle ju inte direkt bli bättre om jag ramlade och slog i den igen. Men ja det gick väl bra att åka, svängarna satt väl inte super men de sista åket kändes det rätt så bra. Men det är så himla svårt att anpassa sig efter brädorna, eftersom jag hyr så har jag ju aldrig samma. Rätt så drygt. Sen brädan som jag hade idag var typ huur konstig som helst.. Hm, aja. Får väl försöka hitta någon bra billig bräda att köpa!

Ska äta något sen somnar jag till bästa Jonathan Johansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0