Mill Ozo.

Åkte till solänget och hämtade in Riggo och Mill Ozo från betet med Ida. Hon red sen Riggo medans jag borstade Mill Ozo, jag fick även rida Riggo en stund i slutet. Hah asså ja, det kändes bättre mot slutet men han är så speciell. Det ser så enkelt ut när Ida rider men det är verkligen inte enkel att rida honom, men han är otroligt snäll som står ut med mig på ryggen, hah.
Gick tillbaka till stallet och skulle då rida Mill Ozo för första gången, så Ida gick runt lite med han med sadeln. Hängde sen över och sedan satte jag mig på honom och han v ar super duktig. Lite spänd men inget mer än det.
Ska troligtvis börja skritta igång han några gånger i veckan och det blir nog kul. Super fin häst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0