Onödig information som jag skriver ändåå.

Dagen har spenderats hos Westins, de höll i ett sommarmöte sen så var våran familj och några fler bekanta kvar för att grilla, spela fotboll osv. Jag har nyligen kommit hem och sitter och lyssnar på regnet som vräker ner utanför. Jag älskar regn, vet inte hur många gånger jag skrivit det.
Lyssnar på fina låtar och försöker glömma omständigheterna just nu.
Blir förresten sjukt frustrerad av att ALLA vet vilken linje de kommit in på bara för att de inte tappat bort sitt lösenord.. Jag själv måste sitta och vänta heela långa dagens tills imorgon då det står i tidningen.. DÖ.

Kommentarer
Postat av: Naomi

Har du fått brevet än? :D

2012-07-02 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0