Bästa hästarna!

Det gick faktiskt jätte bra idag, över förväntan. Kom två i klassen med Max och med Rajje vet jag inte riktigt men aja det gick bra iallfall! :) Dock så tyckte Max det var så kul i galoppen så han ville aldrig riktigt sakta av.. Heh. Men förutom det så var han super trevlig under hela programmet och mellantraven satt som en smäck typ!
Rajman skötte sig bra, något spänd på framridningen och väldigt seg inne på banan. Jag red otroligt slarvigt, missade en halt i programmet så vi fick ju minus för det. Men är jätte nöjd med honom ändå. Vi blev dock inte placerade, hade heller inte räknat med det då vi mötte så mycket duktigare ryttare och jag red dåligt!
Kommer upp lite bilder från ritterna senare! Är helt slut nu och måste äta något då jag bara fått i mig frukost.
Och tack till alla som hjälpte mig idag som Ida, Mamma, Systern och Cornelia!
vet att jag ser ut som världens mupp men kolla på snygg hästarna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0