Max

Blev ett lätt dressyr pass på ridplan i hackamoret, både för att han stått sen i söndags plus så är jag inte riktigt frisk och pigg än. Red igenom lite delar ur programet och till sist satte jag ihop allt, om jag gjorde det rätt. Men han var faktiskt jätte duktigt idag, formen lite ostadig men det blir på ett helt annat sätt när man har hackamoret. Det enda som vi måste träna på och har alltid behövt tränat på är ju avsaktningarna från galopp. Där bara sprang han iväg, sen att det ska vara lugn trav från galoppökning är ju nästan rent ut sagt omöjligt då jag har svårt nog att sakta av till lugn trav från samlad galopp. Men förutom det så var han duktig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0