Tävlings fix.

Red ut en kort sväng på Max innan jag red bort till ridskolan och red igenom dressyrprogrammet för sista gången. Han var super fin idag, något seg faktiskt så tror nog att jag ska rida med sporrar imorn. Galoppövergångarna gick dock lika dåligt som igår. Men förutom det så var han super fin i formen och gick avslappnat och bet inte fast i bettet och så. Hoppas han är lika duktig imorgon! Vet inte alls vad jag har för förväntningar. Känns som om morgondagen kommer bli sjuukt stressad iallfall.
Ska först till solänget, fixa iordning Max, sen rida över till ridskolan. Där ska jag betala och massa, måste sen kolla till Rajman så inte han är heeelt skitig, ta fram hans grejer osv. Sen rider jag ju LB:1 med Max, direkt efter den klassen så är jag funktionär och direkt efter den klassen rider jag Rajman i LB:2. Asså kommer typ inte hinna rida fram honom någooot!
Får iallfall hoppas att jag hinner ha det roligt inne på banan!
Är det förästen någon som ska fotografera? :) Skulle vara kul med lite bilder!
Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. Eheh. Är egentligen typ inte ens taggad för tävling imorn, känns typ bara jobbigt då det kommer bli så himla stressigt. Aja. Blir kanske lite mer tävlingssugen imorn får jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0