Du vill veta vad jag känner, men ingenting känns.

Förutom fingret som fortfarande är svullet så har jag dragit på mig en förkylning och börjar tappa rösten.. Så planerna på att spela och sjunga nu på lördag och söndag är lite oklara.
Det känns nästan ovärt att åka till skolan imorgon också då jag ändå inte kommer kunna vara med så mycket förutom första lektionen då vi ska äta frukost!! (FEEL GOOD VECKA ÄR KUNGT ÄNDÅ) Men har kör och innebandy turnering efteråt och jag lär ju inte kunna delta aktivt så jag får se hur det blir. Annars är jag där som stöd för klassen under turneringen för vi ska banne mig vinna! Men det kan ju vända och bli bättre? Ska knarka halstabletter som tusan ikväll!
Förlåt för denna bloggtorka men jag har inget roligt att komma med just nu och orkar aldrig ta mig i kragen att fotografera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0