Hemska äckliga sak i huvudet som ska värka.

Usch och FY för gårdagens natt. Huvudvärken som hade varit lite diffus under gårdagen kom tillbaka som ett bombnedslag när jag skulle lägga mig. Vad jag än gjorde så värkte huvudet mer och mer. Gick och la mig och lyckades somna efter någon timmes vridningar i plågor. Men inte skulle det räcka, när jag somnat började det roliga... Vaknade varje timme av att huvudet kändes som om det skulle explodera. Tillslut så eskalerade smärtan så otroligt så vid 5 tiden gav jag upp, gick ner och hämtade 2 alvedoner och somnade. Jag sov faktiskt i tre timmar innan jag vaknade igen utav att huvudet värkte och hur trött kroppen var efter denna fruktansvärda natt.. Stannade hemma idag igen, men nu har huvudvärken släppt och jag ska nog bege mig till ungdomsmötet. Klarar inte av att sitta inne mer. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Malmborg

Usch jag vet precis hur det där känns! Har kämpat med huvudvärk as länge men blev helad under ett bönemöte!

2012-12-01 @ 13:30:02
URL: http://malmboorg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0