Tycker mitt finger är ganska så vackert så stödjer med en till bild.

Jag finner inga ord för hur skönt det känns i mitt finger nu för tiden, så fort jag tar på det känns det som om nageln ska explodera av fingret typ. Men nog om mitt finger!
Idag har jag firat pappa på farsdag och hunnit med att åka till friskis och svettis med familjen och tränat. Lär ha träningsvärk i hela kroppen imrgon. Funderar på om jag ska börja "gymma" några gånger i veckan, är så svag nu för tiden så det är tragiskt. Vi har ju ändå ett rätt så bra gym på skolan så varför inte?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Alltså aoo! Galet ju.
Kryis du lille fingra<3

2012-11-11 @ 23:19:39
Postat av: Rebecka.o

Åh jag gjord också sådär för något År sedan... Sjuuukt ont och nageln lossnade. Och den har fortfarande inte blivit helt bra :p börja träna! :) jag har blivit sjukt slö och svag med så måste börja träna igen, tråkigt att jag inte är kvar i övik, då hade vi kunnat träna tsm:)

2012-11-13 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0