estersridning.blogg.se

Gjort en ny blogg för all hästuppdatering då jag endast skriver det för min egen skull, eller ja det gör jag för det mesta med allt annat också. Men jag ska blir duktigare när det gäller uppdateringar om ridningen och skriva mer utförligt för att se framsteg osv. och jag vet inte hur kul det är för er andra att läsa detta så därför urskiljer jag det till en annan blogg. Bara för att göra den här en liten mer personlig "foto" blogg istället för massa texter om hur det var att rida "den hästen" osv. Bra eller dåligt? Vet inte, testar väl och ser. Blir det allt för virrigt byter jag tillbaka igen och har som vanligt. 

Kommentarer
Postat av: Angus

Magiskt är ett bra trevligt ord, gillar´t! tack!

2012-09-23 @ 19:20:24
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0