Hur mycket jag älskar dig.

Juli. 2012.
"Att säga hejdå till sin bästa kompis utan att veta vilken dag, tid eller år han kommer tillbaka är det värsta jag någonsin gjort. Jag vet att man måste släppa taget, för det var faktiskt jag som valde att släppa, men att det skulle vara så svårt att fortsätta ensam.. Jag tror jag aldrig känt mig så svag som då."
Augusti 2013.
-Behöver jag säga något mer än att jag saknar denna trygga pelare att luta mig mot? Den finaste (knäppaste♥) jag någonsin lärt känna. Kom hem till (D)ö-vik igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

länge sen jag kollade på din blogg men jag saknar också älskade Max <3 Önskar så att du hade tagit honom <3 men ska åka och hälsa på honom så fort jag har tid du får gärna följa med om du vill :) du kan ju höra av dig då :)

Svar: ja det hade varit så roligt!
esterolsson.blogg.se

2013-09-03 @ 12:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0