Nu faller regnet över oss.

Jonathan Johansson sjunger "våra hjärtans förlorade slag, alla drömmar som aldrig blev av.."
Veronica Maggio sjunger "har allt gått tillbax till noll?"
Laleh sjunger "vad ska det bli av dig?"
Emil Jensen sjunger "vad du än gör med mig nu och vad du än försöker säga nu, så får du mig ändå."
Bussen är hemsk, skolan är hemsk, vädret är hemskt, hjärtat är hemskt, människor är hemsk. Jag är så förvirrad idag och lika trött som alltid.
Idag har jag insett vissa saker.
1. Jag kommer aldrig få dig.
2. Allt jag håller kärt försvinner.
3. Ö-vik suger mer än någonsin.
4. Jag kommer aldrig vara hon.
5. Att möta dig, utan ord, jag vill inte. 
6. Kommer jag någonsin hantera kärlek på rätt sätt?
Jag behöver ett konkret svar på att det är försent, att det inte finns någon mening att längre hoppas. Då kan jag gå vidare. För det är väl det jag behöver? Släppa taget.

Kommentarer
Postat av: Lina Berglund Noréus

? <3

Svar: Är bara less på den här staden.. Inget att oroas för! ❤
esterolsson.blogg.se

2013-08-28 @ 16:51:25
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se
Postat av: Lina Berglund Noréus

Okej men om det är nåt så finns jag här för dig! <3

2013-08-29 @ 22:55:33
URL: http://linabeerglundnoreeus.blogg.se
Postat av: Amanda

Du skriver så himlans fint o bra!

Svar: Men oj tack, vad glad jag blir!
esterolsson.blogg.se

2013-09-02 @ 20:21:19
URL: http://stylebymanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0