Second hand när den är som bäst.

Fick en komentar om jag kunde tipsa om någon bra second hand. Jag själv brukar besöka dem fyra 2hands som finns här i övik några gånger i månaden. Det bästa tipset är att vara där tidigt och gärna dagen efter helgen då dem oftast fyllt på med nya kläder. 
Röda korsets "Kupan":
-Helt okej ganska liten butik, rätt bra grejer osv, bra priser.
Pingstkyrkan i stan och i gullänget:
-Väldigt fräsha butiker och finns mycket kläder och annat. Båda har bra priser. Och med det menar jag typ 20 kr för en tröja osv. (är du lika nördig som jag på VHS så kostar dem 2 kr styck!!!)
Svedjeholmkyrkans biståndscenter:
-Eftersom jag själv brukar hjälpa till och jobba på denna butik så vet jag ju mer om den. Mycket fina kläder och andra prylar, hittar alltid något spännande där! Sen att vi nu haft 50kr-påse sen ja flera månader tillbaka är världens lyx! Öppet idag från 13-16 så kom och besök! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0