Come on skinny love.

Ska hålla i ett tal på måndag, temat är LIVET. Förstår ni hur svårt det är att skriva? Allt blir bara så himla klyschigt och jag får inte fram något vettigt alls. Har ingen röd tråd alls i texten och meningen med min text? Lixom vart försvann den? Haha alltså detta kommer gå så bra känner jag. Pinsamt att jag ska vara så dålig på att skriva tal.
Har även två sånger som jag ska kunna på måndag. 
Ett engelska prov på tisdag.
En låt på gitarr som ska sitta på tisdag.
Hinna bli klar med musikproduktions uppgiften innan veckans slut.
Beatles sånger som ska visas upp på ensemblen på torsdag.
Plus så måste jag fatta något i matten då vi snart kommer ha prov på det..
Känns förbaskat drygt alltsåå.
 

Kommentarer
Postat av: Naomi

Hahah, hördu samma här..

2013-02-23 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0