Kaos inlägg från mobilen.

 
Att gå upp sex timmar tidigare än normalt får kroppen att fungera lite sådär. Jobbat med pappa hela dagen, har sedan legat död hemma. Försöker se once upon a time på mobilen men internet har slutat fungera. Livet är på topp... Bitter tjäj. Kan iallafall sriva ett inlägg.
 i trean gjorde jag en fågelholk, i lördags ramlade den ned. Två små fågelungar miste livet. Blev dramatisk och begravde dem. Fina pippifåglar.
 Min bror tog studenten för ett tag sen. Jag är för lat för att fixa bilderna...
Monopol liras såklart allt för mycket, fast äger man på det så är det ju lögnt. 
Dricker allt för mycket kaffe.
 Ramera har precis som jag gått på sommarlov. Saknar henne..❤
 från ett besök i ett gammalt torp, där jag bland annat klev på en spik och skar mig i fingret. Några timmar tidigare hade jag tappat ner ett glas i matsalen för att sedan doppa tröjan i curry och tomatsås. Hade en väldigt massa tur den dagen. 
-nu ska jag sova och inte behöva vakna av någon irriterande väckarklocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0