Snabba avslut, snabba svar.

Har hunnit fira midsommar hos min moster med resten av släkten i billsjö. Var väldigt mysigt och sommrigt. 
Har även hunnit vara med härliga kompisar. Åkte ut till ingmans stuga i söndags, badade, spelade volleyboll och på kvällen drog jag, josef och jonathan ut och fiska. (observera att jag hatar att fiska..) Men det var mysigt. Den enda fisk jag fick upp släppte vi snabbt ner tillbaka så det var lugnt!
Idag har jag varit på stallet hela dagen. Fått ett fint, stort myggbett på knäskålen.
ÅNGESTEN har börjat skrika, börjar jobba på måndag. Känns jobbigt, fast ändå roligt, fast ändå jobbigt. Måste gå upp varje morgon. Tidigt. 
Något annat att anteckna är att jag har fruktansvärt ont i min lilla rumpa. Cyklade 1,2 mil igår på sveriges hårdaste sadel. Idag cyklade jag till och från stallet, red två pass, total tid över 2 h. Jag är helt dödd nu. Ska se Awkward och bara vara allmänt fet. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0