ÅRET SOM GÅTT DEL TRE.

September: fick hem min fina sjömans-skjorta. Vardagen var skola, koffein och plugg. Immanu El i mina öron under tysta höstpromenader. Läste böcker i massor. Avverkade sex böcker på en månad. Gick omkring i kjolar och tävlade Ramera. 
Oktober: Emil Jensen, Melissa Horn och Jonathan Johansson släppte nya album. Min vackra syster gifte sig. Jag köpte böcker i massor och gick promenader i skogen. Naomi fyllde år. Firade vi storslaget!
November: Köpte alldeles för höga klackar. MEN DE GLITTRADE JUU! Sen gjorde jag kanske inte så mycket mer i november. Hade turnévecka med klassen och förälskade mig i Tate Langdon tusen gånger om.
December: Julafton, kattunge, jullov, klassmys, luciakröning osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0