Umeå fredag

 Vi var taggade för att se Tjuvjakt som inledde hela festivalen. Det var en besvikelse.  
Norlie & KKV var heller inget märkvärdigt så. 
 Satte oss vid ett bord och pratade med lite nya människor. Inväntande Veronica Maggio. 
Klockan 23:00 kliver hon ut på scenen. Jag kunde inte andas. Kunde inte förstå att hon stod och sjöng rakt igenom min själ. Det här var den vackraste konserten jag varit på. Hjärtat krampade och jag ville bara lägga mig ned på marken för benen skakade så. När introt till "Snälla bli min" börjar, kan jag inte hålla tillbaka tårarna. De rinner konstant tills konserten är över.
Vi torkade tårarna och taggade igång för Afrojack. I jämförelse med vad vi nyss hade sett så var han inte speciellt märkvärdig. Men det var roligt. Alla dansade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0