Jag drömmer faktiskt inte om dig längre

Vissa dagar är bara för mycket. Ni vet sådär när man inte kan tänka alls överhuvudtaget. Då hänger man på toaletten under föreläsningar eller sätter sig i en park och dricker kaffe och äter veganska chokladbollar.
Andra dagar vaknar jag till regn och känner mig plöstligt så instängd. Jag bakar bröd och försöker sprida lite värme i väggarna. Ibland går jag ut och sätter mig, mest för att försäkra mig om att det finns en värld där utanför.
För någon dag sedan gick jag längst stranden och kände hur lätt det var att andas, hur bra livet var. Verkligen. Det var vackert. Man glömmer så lätt.
Igår levde jag studentlivet till max. Jag gick ut och plockade brännässlor och försökte mig på det här att koka en nässelsoppa. Billigt men inte så gott. Men ganska roligt.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Härligt inlägg!
Kram ❤️

Svar: <3
esterolsson.blogg.se

2015-09-23 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0