AVFALLNING.

Som rubriken lyder så ramlade jag av Ramera för första gången idag! Det var typ över 2 år sen sist jag ens ramlade av. Men ja det var väl tid nu..
Men a vi hade barbacka hoppning. Heh ni hör ju själv hur svårt det låter? Nej men asså Ramera är ju svår nog att hoppa med sadel så det blev ju lite krångligt utan sadel och utan martingal. Men det var rätt så kul endå :) Även fast jag troligtvist har blivit steril just nu.. Hennes manke var ju som jag vet inte vad. Världens ben rangel.. Men vi hoppade inte så högt utan det låg på runt 50 och så gjorde vi olika banor på 5-8 hinder. Det gick faktist rätt så bra det var ju bara en miss som blev då jag föll av. Hon blev lite för stark, kom konstigt på hindret, blev skrämd av Helen som blev skrämd av Ramera och så hoppade vi hindret jag låg på sidan av henne, ramlade sen ner efter hindret rätt så hårt i marken typ under hennes mage. Tur att hon inte klev på mig! Men ja det gick bra, fick bara lite ont i huvudet men annars var det lugnt :) Sista vi hoppade var en kombination där sista hindret låg runt 70. Hon hoppade riktigt snyggt då! :)
Ja ni ser ju hur vacker utstickande manke hon har.. Jag tror även hon har blivit smlare än i somras. Så ja det gjorde rätt så ont efter varje hinder då man studsade rakt på manken.

Inviger min onepiece ikväll. Hoppas den är varm, har frusit så mycket när jag sovit senaste tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0