Finaste hääst!

Barbacka tur i kylan med bästa hästen Max. Han var rätt så pigg, men det gick endå att ha han i samlat tempo. Det var otroligt mysigt faktist. Red runt botniabanan och bort mot hägges en sväng. Red sen hem på rakbanan. Något jag ångrar, höll på att dö där ett tag.. Travvägen ligger bredvid en liten dunge som är mot vattnet, när jag red förbi där så lät det typ som om någon sköt på oss. Asså jag vet inte hur jag ska förklara ljudet, det var som om någon typ kastade stenar på träden, eller typ spikade en spik i en bräda. Hah asså jag är inte så bra på att förklara.. Men Max blev typ jätte rädd för ljudet och flög upp i luften varje gång det lät. Så jag började trava en bit och stannade sen och lyssnade igen. Det lät fortfarande. Travade fram till garaget vid solänget och skrittade sen tillbaka till stallet skräckslagen. HAHHA asså jag fattar inte vad det kan ha varit ;o Eller så är det bara jag som är paranoid efter att ha spelat Medal of honour, fast nä jag är helt säker på att det var något som lät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0