Mys ridtur ♥

Blev en barbacka tur upp till vittsjö. Tänkte att det blir bara en skritt tur eftersom det var så himla halt där nere vid solänget. Men så fort jag ridit förbi hoppstigen så var det snötäckt överallt. Ju längre upp jag red så blev det mer och mer snö. Tillslut så var det minst 30 cm snö. Otroligt mysigt och jag kunde inte låta bli att galoppera i snön! Haha Max tyckte det var skit kul och drog ner huvudet ett flertal gånger och hade öronen spetsade till hundra. Så himla söt :) Det enda som saknades på denna ritt var solen. Men på något sätt så var det endå rätt så mysigt när det var lite halv grått. Det var skönt att äntligen kunna rida i alla gångarter, annars har det bara blivit skritt när vi ridit ut eftersom vägarna varit så dåliga.
Bilderna är inte helt rättvisa hur det egentligen såg ut. Men ni får iallafall en inblick på ett ungefär.

Kommentarer
Postat av: Ida

mysigt, jag vill också ut och rida :)

2011-12-23 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0