Dag 1 - Presentera dig och "din" häst.

Jag heter ju som sagt Ester om ni inte visste det. Jag är femton år och håller på med hästar varje dag. Rider på ridskola 3 gånger i veckan men är där 4 gånger. Sen rider jag Max min medryttarhäst ca 5 gånger i veckan. (Mer om han läser ni lite längre ner). Jag har ridit i kanske 7 år och utvecklas hela tiden. Om jag inte är i stallet så brukar jag spela lite gitarr, piano och sjunga. Jag gillar även att fotografera och det blir oftast hästar eller naturen som fångas på bilderna.

Min medryttarhäst heter som sagt Max (Max Factor). Han är en 18 årig grabb med otroligt mycket energi i sig. Han älskar skogsturer men även så är det nog kul att jobba på dressyrplanen, ibland ;) Han är otroligt mysig och söt men kan bli något överpigg ibland. Han är tråkigt nog hopprädd men hoppar riktigt fint på skogshinder.
Dessa bilder kan kanske ge er en bättre intryck hur han ser ut och hur han är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0