Kommer inte på någon vettigare rubrik.

Efter att vi släppt ut hästarna, mockat och fyllt hinkarna med vatten så fick jag rida Max, på arbets tid ;) Hah riktigt kul att äntligen få rida då det är ljust!
Blev hägges rundan, det var dock ganska så hårt i marken så det blev mest skritt. Blev lite galopp uppför mördarbacken då det var lite mjukare där, haha race hästen!
Han var rätt så pigg hela ritten då det blåste rejält på vissa ställen, men annars var han dutti :)
När jag kom tillbaka så åt vi lunch, tog in unghästarna, fodrade, jag gjorde hö-säckar. Höll på att få utbrott på höbalen ett tag, det blev endast små hötussar då jag försökte dra..
Smörjde sen lite grejer, hjälpte Björn då han skulle köra Hälge och till sist så fikade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0