Max

Red bara igenom Max idag i skritt och trav eftersom han stått en vecka. Trodde han skulle vara överpigg men han var faktist ganska så lugn.
Jag red iallfall igenom båda programmena, red ju trav istället för galopp. Men ja han kändes väl helt okej. Formen var inte riktigt bra hela tiden. Men för det mesta så gick han ganska så trevligt.
Gick sen tillbaka med han. Björn var ute och körde runt banan med en av hästarna. Hah Max tyckte travaren var så "läskig" så han höll på att springa omkring och blåsa upp sig. Endå hade Björn kört förbi flera gånger när jag skrittade av han inne på plan. Hhaa lite små gulligt. Det blev typ som att han promenerade med mig istället för att jag ledde han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0