Max

Red på plan idag. Gick faktist riktigt bra, han behöll formen under nästan hela passet! :) Nöjd! Men jag värmde upp lite i skritt och trav på lite volter. Sen började jag med en övning i skritt. Flytta skänkelvikning in mot mitten från väggen, volta, flytta ut. Gjorde den övningen i både skritt och trav och han var otroligt duktig! Trodde han bara skulle springa, men icke. Han flyttade super fint och formade sig super i volterna. Emot slutet så red jag skänkelvikning från mitten ut till långsidan. Sen red jag även lite övergångar. Travade sen av han på storvolten. Han blev lite små springig sista varven, men när han lugnat ner sig igen så skrittade vi tillbaka.

sötponnyn som bara skulle pussas idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0