Lång daag i stallet.

Åkte till solänget vid elva, fotograferade, mockade och passade barnet medans Björn körde och Ida gjorde iordning hästar. Får se om jag fick till någon bra bild, tvivlar dock starkt på det. Det svindåliga vädret gjorde kvaliten på bilderna super dålig tror jag. Efter tävlingarna/kvalloppen så åt vi lunch och sedan så fixade jag hösäckar och borstade på Max ett bra tag. Hah han fick en omgång av alla borstar i hinken, något onödigt men han tyckte det var skönt och la huvudet på sne. Red inte idag eftersom vädret var så dåligt, kändes inte så kul att rida ut på en geggig väg med snöregn som rasar ner. Max hatar ju gå i pölar och sånt så det kändes bäst att stanna inne ;)
visar bilder så fort jag kollat igenom de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0