Rajman

Detta ridpass gick verkligen jätte bra, kändes som att vi verkligen hittade varandra och att jag hade mer koll på honom än vad jag brukat haft. Värmde upp lite självständigt, jobbade mycket på att få tag på yttersidan. Red sen en övning med två tio meters volter på  och travökning. Bara jag vågade satsa och driva på så gick han super fint. Red sen en galoppövning på volterna. Galopperade halva volten och travade halva, han var super fin i övergångarna. Blev sen lite galoppökningar på diagonalerna. Jag hade kanske kunnat satsat lite mer, men är ändå nöjd. Avslutade passet med att rida serpentiner. Där kände jag verkligen hur jag fick tag på yttersidan och han skötte sig så bra. Är super super nöjd med hela ridpasset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0