Samarbetsvillig ponny..

Longerade han idag, vilket inte gick så bra. Haha har seriöst aldrig longerat en sådan dryg hest någon gång. Max ville inte alls vara ute på en volt utan skulle hela tiden komma in till mig i mitten och ju mer jag smackade och gav kommando så typ bara kollade han på mig som om han bha "vad i hela friden vill hon?". Hah nej men ah, vissa stunder gick ju lite bättre men jag fick kämpa rösten av mig för att han ens skulle röra på sig i vissa stunder.
Vet inte om det berodde på om jag var otydlig, eller om han bara ville tjura eller om det berodde på underlaget. För det var rätt så blött och geggigt ute. Men ah. Ibland går det inte som man tänkt.
Tur att han är söt busponnin!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygg han är och fina bilder! :)

2012-04-04 @ 22:57:47
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0