Min prins ♥

Red ju Max igår. Eftersom det inte var några ridlektioner så passade jag på att rida i ridhuset. Värmde upp på lite volter i skritt och trav. Red sen lite inridningar, eller vad det nu heter. Asså jag rider in på medellinjen och gör halt och rider rakt fram igen. Ibörjan blev det att han stretade och han tappade formen. Men sista gångerna gjorde han det riktigt bra, bakbenen hann med och han tappade inte formen i avsaktningen eller när vi började trava igen.
Jobbade sen lite lätt i galopp på volter, han blev rätt så stark och lång. Men vissta stunder gick han riktigt fin. Avslutade med att rida lite ökningar på diagonalen. Han blev lite för lång och takten var sisådär. Men jag säger bara OJ vad han ökade. Haha han sträckte på benen allt han kunde.
Hah så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0