Ramera

Hopptävlingen gick faktiskt helt okej, fast vi knappt hann rida fram något. Men men. Det var ju clear round, då har man typ 2 chanser att hoppa banan. Första hindret kom vi lite dåligt in på och jag hade inte så stor koll på yttersidan så hon slank förbi hindret. Men sen var jag mer noggran med att rama in och då hoppade hon banan felfritt, fast andra hindret kom vi dock lite fel på. HAha hon hoppade av jätte långt innan.
Vi fick ett försök till och då klarade vi hela banan galant! Hon var så himla snäll, jag blev så trött så jag red som en gris. Åkte typ bara med, men endå hoppade hon super!
Nej jag är väldigt nöjd! :)
(hahah skratta inte åt mina fula knoppar.. har aldrig gjort det förut på en häst så improviserade lite..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0