Stjärnan nummer ett!

Hoppade bana idag med finaste Ramera. Roligt som alltid, dock var det lite obalanserat vissa språng. Men ah, duktig var hon! Höll även på att ramla av med idag, vi kom fel på hindret så hon tog världens språng och jag flög fram på halsen. Tur att hon är snäll så jag kunde sätta mig tillbaka i sadeln.
Är sjukt taggad tills på söndag även fast vi bara ska hoppa 50! Men jag ska försöka att inte ha för höga förväntningar endå, jag tror det är hennes första tävling någonsin. Iallafall utan ett öga. Så det kan ju gå helt knas.
Men a, det är så kul att höra att så många tycker jag rider henne bra. Jag hoppas vi får visa upp våran braiga sida på tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0