Jarlen (igår)

Jag hade förberett för mig det värsta då jag skulle rida Jarlen igen och att vi skulle hoppa. Sist jag red honom gick det åt skogen så det kändes inte alls kul att få rida han igen.
Men han var som en helt annan häst idag, visst var han fortfarande lite ostadig och kunde bita fast i bettet i vissa stunder men han hoppade riktigt bra endå och tog i allt vad han hade. Gick i hyffsat stadig form och sprang inte iväg i traven som han gjorde sist. Lite bocksprång i galoppen men han tyckte nog det bara var kul att få hoppa ute, söt häst! Helen tyckte det även såg bra ut och att han har utvecklats på dessa 3 veckor och det kände jag verkligen, så jag tackar denne person som ridit till denna hest dessa veckor. Hah nej men ah det var en kul lektion och jag gick där ifrån glad och nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0